Voor vragen & advies
085-0186533
You do business, we connect

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een lijst met antwoorden op veelgestelde vragen bij FinanceConnect. Mocht uw vraag hier niet tussen staan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Voor bezoekers

Is het gebruik van FinanceConnect gratis?

Ja, er zijn voor de bezoeker geen kosten verbonden aan het gebruik van FinanceConnect.
Bel ons gerust voor al uw vragen of opmerkingen, wij helpen u graag verder.

Hoe kan ik een passende finance professional vinden?
  • Via de zoekmachine op onze homepage op basis van twee zoekvelden, namelijk: dienstverlener of dienst en regio. Vervolgens kunt u aan de hand van de filters links op de resultatenpagina een professional vinden die aan uw criteria voldoet.
  • Via de “Vind een professional” widget aan de rechterkant van alle pagina’s op basis van twee zoekvelden, namelijk: dienstverlener of dienst en regio. Vervolgens kunt u aan de hand van de filters links op de resultatenpagina een professional vinden die aan uw criteria voldoet.
  • Door contact op te nemen met onze klantenservice. Zij staan klaar om u verder te helpen met uw zoektocht naar een geschikte professional die bij u past.

Onder aan het platform vindt u meerdere branches, selecteer de branche die het dichtst bij u in de buurt komt.
Vervolgens kunt u op basis van filtermogelijkheden de meest geschikte finance professional met kennis van de branche vinden.

Hoe kan ik een beoordeling plaatsen?

U kunt gemakkelijk een beoordeling plaatsen door naar het profiel te gaan van de desbetreffende finance professional of kantoor en op schrijf beoordeling te klikken.

Kan ik meerdere beoordelingen geven?

U kunt één beoordeling per finance professional uitbrengen.
Wel kunt u meerdere beoordelingen bij verschillende professionals achterlaten mits u klant bent geweest bij de desbetreffende professionals.

Staat uw vraag hier niet tussen?

Neem dan gerust contact met ons op via ons contactformulier of per telefoon naar: Tel: 085-0186533

 

Voor professionals

Hoe zit het met het gratis lidmaatschap?

U kunt een maand lang gratis gebruik maken van het basis pakket. Na deze maand wordt dit automatisch omgezet in het expert pakket.

Wat kost lidmaatschap bij FinanceConnect?

FinanceConnect biedt verschillende pakketten aan.
Op de pagina voor finance professionals vindt u een overzicht van de pakketten die wij aanbieden.
Wilt u hulp bij het kiezen van het geschikte pakket? Neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik betalen bij FinanceConnect?

U betaalt bij FinanceConnect via automatische incasso. Hierdoor heeft u geen omkijken meer naar uw betalingen en kunnen wij focussen op het verbeteren van ons platform en het helpen van u en uw potentiële klanten.

Tegelijkertijd hebben we er wel voor gezorgd dat u volledige controle houdt over uw betaling aan ons. Wanneer u bij ons akkoord gaat met automatische incasso gaat u akkoord met een incasso die binnen 56 dagen storneerbaar is zonder opgaaf van reden.
Wat is een kantorenpakket?

Het kantorenpakket is een pakket wat uitsluitend beschikbaar is voor kantoren waarbij meer dan twee mensen werkzaam zijn. Deze is op aanvraag beschikbaar en maken wij volledig op maat. Voor meer informatie kunt u direct contact met ons opnemen.

Hoe wordt u als professional beoordeeld?
Klanten kunnen u als professional beoordelen op basis van een “sterrensysteem”.

Hierbij wordt een oordeel op basis van vijf verschillende punten gevraagd, namelijk:

  • Betrokkenheid;
  • Deskundigheid;
  • Communicatie;
  • Accuratesse;
  • Snelheid.

Elk onderdeel ontvangt een beoordeling binnen het bereik van één tot vijf sterren, waarna het beoordelingssysteem een gemiddelde beoordeling berekend en weergeeft.
Dit gemiddelde wordt tevens weergeven tussen de één en vijf sterren waarin ook halve sterren worden meegenomen.
Klanten kunnen alleen beoordelingen plaatsen doormiddel van een registratie op de website.
Dit stelt ons in staat om de beoordelingen te screenen en verifiëren.

Wat kan ik doen met onterechte beoordelingen?

Mocht u het niet eens zijn met een beoordeling, neem dan contact met ons op.
Wij lossen het probleem dan samen met u op.

Hoe word ik op de hoogte gesteld van een nieuwe afspraak?

Het agendasysteem van uw profiel is aangesloten op het berichtensysteem van FinanceConnect.
Dit houdt in dat een afspraakvoorstel direct wordt verzonden naar uw inbox.
Wij sturen u tevens een e-mail zodat we zeker weten dat u geen prospect mis loopt.
U neemt vervolgens zelf contact op met de klant om de afspraak te bevestigen of een ander tijdstip voor te stellen.

Hoe worden mijn privé gegevens bewaard en zijn deze veilig?

Uw gegevens zijn volledig versleuteld en veilig opgeborgen.
U leest hier meer over in onze privacy policy.

Voor ambassadeurs

Zijn er kosten aan gebonden?
Als ambassadeur krijgt u toegang tot een volledig profiel dat gelijkwaardig is aan het premium pakket.
Hier brengen wij u geen abonnementsgeld voor in rekening.
Hoe kan ik mij aanmelden?
U kunt zich gemakkelijk aanmelden door het formulier in te vullen op de pagina word ambassadeur.
Is er een selectieprocedure?
Wij nemen uw aanmelding zorgvuldig door en nodigen u uit voor een gesprek wanneer wij aansluiting zien.
In dit gesprek zullen wij uw motivatie, visie en CV doornemen.
Wat zijn mijn verplichtingen?
U heeft geen vaste verplichtingen maar wij verwachten wel dat u actief bent op het platform.
Dit kan bijvoorbeeld door het schrijven van artikelen die gaan over ontwikkelingen in uw expertise.
Daarnaast nodigen wij onze ambassadeurs regelmatig uit voor een ronde tafel bijeenkomst om te brainstormen en ideeën te delen.
Een actieve inbreng is dus zeer welkom.

Vind een professional

Professionals uitgelicht

Bureau Henk Dijkman
Jansen Financieel Beheer en Belastingadvies
Marco Flipse Administratieve Ondersteuning
365Accounting